"Məsələn, 2014-cü ildə minik maşınlarının 62%-nin yaşı 10 ildən çox olduğu halda 2021-ci ildə 80,2%-ə, 2022-ci ildə 83,1%-ə yüksəlib. Yaşı 5 ildən az olan maşınların payı isə 17%-dən 4,7%-ə düşüb. Təsəvvür edin ki, devalvasiyadan əvvəl hər 6-cı maşın yeni olduğu halda 2021-ci ildə hər 21-ci maşının yeni olub. Hər 10 maşının 8-nin isə yaşı 10 ildən çoxdur".
S.Əliyev qeyd edib ki, bu vəziyyət avtobuslarda və yük maşınlarında vəziyyət daha acınacaqlıdır.
"Nazirlər Kabinetinin 94 saylı Qərarı ilə aprel ayının 28-dən etibarən yaşı 10 ildən çox olan minik avtomobillərinin Azərbaycan ərazisinə gətirilməsi qadağan ediləcək. Bu Qərar istər-istəməz diqqəti ölkədə avtomobil parkının yaşına yönəldir".
-1681124292.jpg)

AzVision.az