Nazirliyə bir ayda 1200-dək müraciət daxil olub
Çağrı mərkəzinə daxil olmuş müraciətlərin əksər hissəsi operativ şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən müraciətlər isə nazirliyin aidiyyəti strukturları tərəfindən araşdırılmaqla qanunvericiliyə uyğun tədbirlər görülüb və müraciət edən şəxslərə cavab verilib.
Ümumilikdə, fəaliyyətə başladığı 2009-cu ildən indiyədək “195-2” Çağrı mərkəzinə 86 minədək müraciət daxil olub.
“195-2” Çağrı mərkəzi ilə ölkə ərazisində bütün sabit və mobil telefonlardan istifadə etməklə birbaşa əlaqə saxlamaq mümkündür. Stasionar telefonlardan daxil olan zənglər və “195-2” tərəfindən göstərilən bütün xidmətlər ödənişsizdir.
Azvision.az
Teqlər: Nazirlik Çağrı-Mərkəzi