KOICA Azərbaycan nümayəndəliyinin direktoru “ASAN xidmət”də
Bildirilib ki, bu günədək 43 milyondan çox vətəndaş müraciəti qeydə alınıb. Bundan başqa vurğulanıb ki, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının 2015-ci il Dövlət Xidmətləri Mükafatına (United Nations Public Service Award 2015), həmçinin 2019-cu ildə Bakıda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Dövlət Xidmətləri Forumu çərçivəsində BMT-nin rəqəmsal idarəetmənin tətbiqi ilə dövlət xidmətlərinin inkişafı sahəsində xüsusi mükafatına layiq görülüb.
Qonaqlara dövlət agentliyinin elektron hökumət sahəsində həyata keçirdiyi layihələr, eləcə də “ABAD” publik hüquqi şəxs və “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin fəaliyyəti barədə də məlumat verilib.
Görüş zamanı dövlət agentliyi ilə KOICA arasında həyata keçirilmiş layihələr, həmçinin yaxın gələcəkdə nəzərdə tutulan əməkdaşlıq istiqamətləri üzrə müzakirələr aparılıb.
Yaradılmış şərait və iş prinsipi ilə tanış olan qonaq dövlət agentliyinə gələcək fəaliyyətində uğurlar arzulayıblar.
Sonda qonağa “ABAD”çı tərəfindən hazırlanmış xatirə hədiyyəsi təqdim olunub.
Azvision.az